torsdag 6 augusti 2009

Loppisfynd


För några dagar sedan råkade jag av en slump hitta ett nytt loppis ganska nära där vi bor och gissa vem som nu har åkt till loppiset flere dagar i rad.. Det luktar unket, är hett och rörigt, men jag ser många saker med potential trots allt. Endel fina fynd har jag också gjort, bl.a. denna fina gamla trälåda. Den har jag nu fyllt med gamla limsaflaskor och lite fler lär det ännu bli.. Bilderna blev tyvärr lite mörka, men kanske ni ser trälådan i alla fall.. ;)



Just nu har jag fått en massa inspiration att göra lite förändringar här hemma. Jag känner mig riktigt energisk och har nu en massa olika projekt på gång. Jag ska visa lite fler loppisfynd och bilder på bl.a. lite förändringar i vårt vardagsrum då jag får lite tid över.
Hej så länge och tack för era kommentarer! Jag blir så glad ska ni veta!
Kram, Sanna

7 kommentarer:

Anonym sa...

Fin låda! Tack ännu för hjälpen med spegeln! Vi ses! H:Minna

alegni sa...

grattis till fyndet! inte ofta man springer på sådana nu längre, så eftertraktade som de är!
ha en skön helg i inspirationens tecken :)

Maries Pyssel och Jul sa...

Tack för titten i din trevliga blogg!

♥ Fyra årstider sa...

Vem kan få för många av lådor..I Love lådor.
Kram Lotta

Liljas Corner sa...

Vilken fin låda! Skulle så gärna vilja ha en liknande själv, men jag går väldigt sällan på loppis. Ni har ett likadant vitrinskåp som vi :)

Fröken Fräken sa...

Vilken härlig, charmig låda! Ja, vissa loppisar kan verkligen vara röriga och lite skumma, så det gäller att koppla på röntgenblick och koppla bort näsan... ;-)

Hoppas att du har en fin kväll!

Anonym sa...

Hei! Ihanat sivut, kaunis koti, paljon ideoita omaan remontin alla olevaan kotiin :)Kiinnoistaisi, että mistä olet tuon laatikon löytänyt? Omaankin kotiin olisi hauska lisä, kun tuo kunta on syntymäpaikkakunta :D
Limsatehdas siellä joskus muistaakseni oli, joten liekö niitä peruja...

*T*