söndag 2 augusti 2009

Hemma hos mamma




Idag har vi varit hemma hos min mamma. Blivit bjudna på god mat, kaffe och kaka, barnen har badat i hennes badkar (som de älskar), och så har vi varit ute på en lång promenad och annat roligt.



Tack för era snälla kommentarer om mina kvällsbilder. Jag har en fin ram med plats för några foton. Hade tänkt sätta svart-vita bilder på barnen i den, men det kunde ju faktiskt se helt roligt ut med tex "naturbilder" istället.

Ikväll har jag tvättat byke och packat barnens dagisväskorr med inneskor, regnkläder, byteskläder och allt annat som de behöver där. Nu är vår semester slut och imorgon ska jag åka på jobb igen. Riktigt skönt har det nog varit med semester, trots att man ju inte ligger i hängmattan precis med två småbarn i familjen.. :)

Jag vill önska er som tittar in en riktigt trevlig ny vecka!
Kram Sanna

5 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Ha nu en skön start på din jobb vecka..när jag skriver detta ligger du nog och sover. Jga har 2 veckor kvar.
Kram Lotta

Liljas Corner sa...

Hoppas det går bra att börja jobba igen! Det ser fint ut hos din mamma.

Anonym sa...

Det ser bra och fint ut hos din mamma =) Semestern slut för min del också, snyft! Men det kommer ju lediga dagar .. .. =) Ha det bra! Vi ses! Kram från Minna

alegni sa...

ni hade en mysig dag hos mormor, ser jag!
jag har också börjat jobba idag. det är inte alls kul, trots att jag har fördelen att jobba hemma...

sister sa...

noh nu kmr du visst tibaka till skolan igen?:)) kram