söndag 11 januari 2009

Spegel, spegel...




Jag tröttnade på vår gamla siltna spegel i tamburen och åkte själv och köpte denna nya spegel. Jag är lite stolt över mig själv att jag fick hämtat den ensam (ett vackert leende behövdes för att få in spegeln i bilen ;)) då spegeln är ganska tung.. Så har jag målat väggen bakom spegeln själv också i samma ljusbeige färg som vi målade köket. Det är svårt att få färgen på bild, men på en av bilderna ser man kanske lite hurdan färgen är eftersom målandet ännu är lite på hälft(bokstavligen.. :) Jag tänkte att jag skulle måla hela tamburen (den är pitteliten) efter att barnen har gått och lagt sig på kvällen. Ikväll kommer min pappa och hans sambo till oss och vi ska ha lite plättkalas. :) Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

fin ny spegel..:))

-sister

Sanna sa...

kom och hälsa på något tag så får du spegla dig i den irl! :D Borta är nu också dom små änglavingarna som var ovanför den gamla spegeln - och som alla trodde var en död fågel.. ;)kram

StrandviksVillan sa...

Grattis i efterskott till årsdagen, hoppas ni fick en härlig kväll på tumanhand!
Verkligen snyggt med spegeln där och pallen under (jag har en liknande gammal pall som jag gillar mycket)
Måste bara säga också att din blogg är så mysig och har ett sånt bra blandat innehåll.
A-C

Sanna sa...

Strandviksvillan: Tack för din snälla kommentar! Jag tror att jag har sett en bild på en liknande pall som min i din blogg om du menar den som du har en blomkruka på och som har en fyr bredvid? :)Min pall har jag fått efter min mormor så den har även mycket känslovärde för mig.