tisdag 20 januari 2009

Lediga dagar


Nu har jag några lediga dagar utan jobb och barnen är på dagis. Nästa vecka hoppar jag på "ekorrhjulet" igen och börjar på mitt nya jobb! :) Jag har haft en lång lista på saker som borde uträttas före jobbet börjar. Har gjort lite förändringar i tamburen/hallen som jag ska visa bilder på senare. Imorgon ska jag måla lite igen, gå på kaffe med en kompis och verkligen försöka förmå mig att sitta i lugn och ro och läsa tidningen... :) Kram

"Are you gonna live your life or Let it slept away,
So busy waiting for tomorrow that you Miss today
There is no re-run, Won't you hear me true,
Sell your dream for no-one
And the world she smiles on you"




5 kommentarer:

Galleri MochB sa...

Kan vara svårt det där att ta det lugnt också ibland...:O) Jag hoppas du lyckas! Ha en bra dag!

StrandviksVillan sa...

Njut nu ordentligt av dina sista lediga dagar och syssla med sånt som gör dig glad!
Lycka till då du börjar jobba!
A-C

Vackrare vardag sa...

Ta dig tid att verkligen njuta nu och lycka till sen då nya jobbet börjar!

Sanna sa...

Tack för era snälla kommentarer! Hoppas ni också har kunnat unna er själva lite ledig tid. Jag njuter nu då jag vet att jag tex inte kommer att ha någon sommarsemester nästa sommar..

Mitt vita staket sa...

Hej trevlig blogg jag hitta idag...första titten men inte den sista..Kram Sussie