söndag 18 januari 2009

Söndag



Igår blev vi bortskämda då min mamma kom hem till oss, via butiken, och lagade middag åt oss! Lyxigt. :) Idag har det varit en lugn och skön söndag. Just nu är barnen ute med sambon och spelar fotboll på gården (jo, den yngre kan också.. :)). På morgonen hade jag en kort arbetstur och jag måste säga att det var riktigt trevligt. Snart börjar det vara slut på mina vikarieturer inom vården. Otroligt trevliga arbetskamrater och klienter har det varit. Kanske jag vågar avslöja att jag har fått ett stadigvarande jobb inom min egen branch. Spännande och roligt på samma gång.. :D

1 kommentar:

Galleri MochB sa...

Vi blev bjudna på mat av släktingar igår, och det är så underbart att slippa kocka för en dag...:O) Mysiga bilder! Ha en trevlig vecka och grattis till det nya jobbet!