torsdag 11 december 2008

Ninas bilder

Men när ska det bli roligt

Fågelfröken

Jag fick tillåtelse så jag vill nu tipsa er om Ninas otroligt fina bilder på http://systerhenry.blogspot.com/. Hennes bilder har både svart humor och så är ju figurerna så gulliga i alla fall. Det får liksom inte bli för gulligt. En fin kombination!

Det blev trots allt inget med jobbet, trots att jag redan trodde att jag fått jobbet.. Dom ringde och sa att med 99% chans har jag fått jobbet och gav ett sken att det bara ännu var något byråkratiskt det hängde på. Igår ringde dom sen och sa att de i alla fall inte hade valt mig. Jag tror det hade att göra med att jag hade bett om lite kortare arbetstid i o m att det finns en lagstadgad rätt till det om man har barn under tre år.. Lite deppigt då jag verkligen skulle ha välat ha jobbet. Men jag är nog ganska positiv till min läggning så nu gäller det bara att se framåt och söka nya jobb! Jag tror lite halvt på ödet och att var sak har sin mening.. Kram

2 kommentarer:

Liljas Corner sa...

Tack för dina värmande ord hos mig! Hoppas det ordnar sig med jobb för din del.

Sanna sa...

Det var ju inget värre i alla fall -jobb är bara jobb. :)Men man får gärna hålla tummarna upp åt mig på jobbfronten. :)