måndag 8 december 2008

Hemma igen


Nu är jag hemma igen efter ett härligt veckoslut i Stockholm! Jag bodde hos min kompis och hennes sambo i deras nya fina lägenhet. Det blev härlig "egen tid" med shopping samt biljard och utekväll. Tack Jessica och Tobias!!

Barnen var nöjda och glada då jag kom hem. Emil var speciellt glad över lite kexchoklad och sambon över sina två svenska julölar (alltid krävs det inte så mycket..) :D. Jag köpte bl.a. dessa fina plasttabletter designade av Karin Mannestål. Jag älskar denna Tiny zoo-design liksom jag också gillar Tiny busungar. Här är en länk med Karin Mannerstål för den som är intresserad: http://www.karinmannerstal.se/ (sorry jag kan inte länka direkt. Är det någon som kan hjälpa mig?). Kram :)


4 kommentarer:

Vecka - Vecka sa...

Hej!

Så fina!

Tävlingen hos mig är avslutad, och tyvärr vann du inte julstrumpan. Bättre lycka nästa gång!

Kram,Lotta

Unknown sa...

Det var säkert härligt att fara en sväng till sverige och ha lite ledigt :-). Roligt att titta på din välgjorda blogg, med en massa inspirerande bilder och tips. Och bra musik också!
Kram!
Har du hört nåt om jobbet annars?

Sanna sa...

Tack för kommentarerna!! :)

Nina: Din blogg är ju helt jätte fin!! Får jag länka till den i min blogg? Jo jag fick jobbet, men jag skulle vilja jobba bara fyra dagar i veckan och det ser ännu lite osäkert ut.. :(

Unknown sa...

Jo, visst får du länka!
:-)