onsdag 10 december 2008

Inspirationsbilder





Då jag satt och sorterade i min inspirationspärm igår så hittade jag i en inredningstidning en reklam om det norska möbelföretaget Slettvoll. Dessa fina bilder är hämtade från deras hemsida: www.slettvoll.no. Jag gillar inte riktigt deras svart-vita inredning, men dessa bilder med mycket vitt och trä tycker jag är fina.

Idag blir det en riktigt lyxig dag då vi kommer att få vårt hem julstädat av ett par som har en egen städfirma. Min pappa och hans sambo brukar ibland anlita dessa då de tycker det är så lyxigt att inte alltid behöva storstäda själva (man kan också få en del av priset tillbaka i beskattningen). Idag var de tvungna att avboka sin städning så de frågade om vi vill ha en liten julklapp redan, alltså få städningen hem till oss idag. Härligt! Ha det bra! Nu ska jag gå och städa lite före städarna kommer... ;)


Inga kommentarer: