fredag 22 maj 2009

Vardagsglädje








Hos oss är det den vanliga vardagsrumban som gäller.
Dagis för barnen och jobb för oss föräldrar. Gå till butiken. Vad ska vi äta idag? Städning, byke.. Trötta och skrikiga ungar. Trötta föräldrar.

Sedan mitt i vardagen så mycket vardagsglädje!
Dessa bilder bjuder på lite skratt och bus.
Vad lycklig man blir av sådant.
Idag är det fredag och jag kunde gå lite tidigare från jobbet.
Hela veckoslutet framför oss ännu.
Ska försöka reda upp mitt trassliga hår för snart ska jag gå till frissan.
Alltid kul att skämma bort sig själv! :)

Tack för alla gulliga kommentarer! Jag blir så glad!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilka underbara bilder! :D

Jessica sa...

Hejsan!
Kul att du tyckte om mina brädor som jag knåpat ihop. =)

Vilka härliga bilder... Har själv två små barn (3 och 1 år) och känner igen mig i det du skriver.

Hoppas ni får en fin helg!
Kram
Jessica

Anonym sa...

Fina bilder igen! Vi ses! H:Minna

♥ Fyra årstider sa...

Det vardagliga livet har sitt slit, men även charm...söta barn.
Kram Lotta

anna sa...

vilak härliga bilder på dina ungar!

StrandviksVillan sa...

Myspys!!
Ibland när jag ser andras barn på jobbet så får jag sån längtan efter mina egna... :) Att få snusa i håret och se deras leenden. Men visst är det lite rumba om dagarna när man kommer hem, alla trötta, middag ska fixas, stökigt överallt...
I natt sover vår äldste i huvudstaden lååååångt borta *snyft*

Ha en härlig helg med barnen! Kram A-c

Fröken Fräken sa...

Inga barn här, men nog kan vardagen röra ihop sig ändå. Därför är det så skönt med långhelg när man kan göra precis som man vill! Hoppas helgen flyter på i behagligt mak hos dig!

anna sa...

vilka underbara bilder!

alegni sa...

söta, söta ungar! o visst skänker de mycket glädje trots att de kan vara jobbiga ibland :)
skön söndag!

Liljas Corner sa...

Å, va skojigt dom ser ut att ha! :)

Jag är lite osäker på hur snövit kommer att börja se ut. Håret är en ljusbeige nyans nu, men jag misstänker att det blir ljusare ännu. Skinnet kommer att bli mörkare då hon är i solen, men vintertid kommer hon nog att va rätt blek, nästan vit, tror jag. Det blir intressant att se :)

Ha en bra ny vecka!

Kram, Nina