måndag 11 maj 2009

Hemma med liten sjukling




Jag köpte nya sittdynor till skobänken i tamburen/hallen. De syns inte på första bilden, men jag tycker det ser bättre ut med dynorna och bekvämare är det ju också. :) Idag är jag hemma med en liten sjukling. Vi har fått spysjuka så tvättmaskinen tvättar för fullt. Nu sover hon så jag passar på att blogga, dricka lite tiramisukaffe och lyssna på musik. Just nu står det förrästen en gubbe ute på vår balkong och spolar den ren.. Vi har nämligen balkongrenovering på gång har i vårt bostadsbolag. Det lär bli först efter midsommar som balkongen kan användas igen.. lite synd, men som tur blir den inte intäckt i alla fall.

Ha en bra vecka! Tack för alla kommentarer!Jag ser nog att det är många fler som tittar in, men inte kommenterar, men jag blir så glad över en liten kommentar och då man ser vem som kikat in! Hoppas ni andra får vara friska! Kram på er!

9 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Så hemtrevligt det ser ut! Vilken stor och maffig spegel där i hallen.

Usch fy för spysjuka, vi har som tur är klarat oss i vinter. Hoppas det inte blir så långvarigt för er :)

Anonym sa...

Hoppas hon kryar på sig snart! Vad tyckte du om slumdog millionaire filmen? H:Minna

Galleri MochB sa...

Trist med en liten sjukling. Hoppas ni mår bättre idag! Så mysigt i hallen!

alegni sa...

usch, spysjuka är äckligt. hoppas hon kryar på sig o hoppas ni andra slipper drabbas.
hos oss härjar både pollenallergi o förkylning :(
så fint det blev med sittdynorna i hallen!

maiju sa...

Suloinen eteinen ja uudet tyynyt ovat ihan nappiin! Toivottavasti sairastelut on kohta ohi!

Vanilla sa...

Det blev ju jättefint med dynorna! :-)

Vad tråkigt att din dotter är sjuk. Hoppas att hon blir bättre snart och att ni andra slipper bli smittade!

Fröken Fräken sa...

Vilken härlig hall ni har! Och jag gillade den där tygväskan också, kan man få tag på den i Sverige tro?
Kul att du hittade min blogg, och tack för dina snälla ord!

Gårdsromantik sa...

Fy så jobbigt med de där kräksjukorna - men de brukar ju gå fort över.

Så ljust och fräscht i hallen!
Kram Maud

Johanna sa...

usch så tråkigt att ni fått magsjuka :-(
Hoppas hon kryar på sig snart och ni andra hålls friska!

Fin hall ni har!
Kram; Johanna