onsdag 20 maj 2009

Rosor





Idag åkte jag en sväng via ett barnklädslopptorg och hittade bland annat dessa söta klänningar med rosor åt Amanda för sammanlagt 3 euro (!). Båda som nya. Även jumpern som Amanda har på bilden har jag hittat på loppis. Jag tycker att det är så härlig sommarkänsla i dessa kläder!

Imorgon är det ledigt. Så otroligt skönt. Jag har haft fullt upp på jobbet så det är verkligen skönt att koppla av med en extra ledig dag. Nu ska jag kura upp mig på soffan och se på tv (jo, vi har äntligen köpt en ny). Jag ska även värma lite indiskt roste åt mig. Jag fick rosenteet av en kompis som nyligen var i Indien. Det doftar helt ljuvligt! Tack Minna!

Det flesta av er har säkert ledigt imorgon och eventuellt även fredagen ledig och således förlängt veckoslut. Hoppas ni har en skön ledig dag imorgon!Kram åt dig som tittar in!

13 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Hallå där, en till nattuggla som mig?
Jättebra med så billiga barnkläder så behöver man inte vara så väldans rädd om dom. Fina var dom också!

Kram tillbaka! A-C

Anonym sa...

Fina kläder du har hittat till Amanda. Och varsågod bara för teet från Indien. Hoppas det smakar lika gott som det doftar! =) Ha det så bra! SKöt om dig! Vi ses! H:Minna

Anonym sa...

P.S. Jag JOBBAR idag =(
D.S. alltså Minna =)

Vecka - Vecka sa...

Vilka ljuvliga kläder! Hurra för loppis! Och vilken liten sötnos också!

Ingen brådska med vimpeln! Väntar på din beställning! Ser fram emot att sy ett vimpelsnöre! Var en tid sen!

Ha en skön helgdag!

Kram, Lotta

Tre rum sa...

Trevligt att du hittat till vår blogg!Konstigt med rosor, ju äldre man blir börjar man gilla dom mer och mer;)

matilda sa...

vad alldeles underbar den första klänningen var, härliga färger!
ha en skön dag!

Lycka är ~ Onnea on sa...

Hej!
Hittade in hit på bloggrundan. Har tittat här på bloggen och du har så fina bilder.
Ha en bra helgdag!
~Marita~

Anonym sa...

Hej! Skönt med ledigt verkligen.:) Vilka fina kläder och en så söt tös.:) Ska bli kiva o se er i sommar! /J

Liljas Corner sa...

Hihi, skrattar åt ditt förra inlägg :) Jag försöker också att inte äta godis så ofta och jag håller med om att choklad inte räknas ;)

Vilka söta rosor! Här myser vi med lilla valpen. Lilja är lite skeptisk ännu till att ha en lillasyster som kräver uppmärksamhet ;)

Ha en skön ledig dag och helg!

Fröken Fräken sa...

Du hade kanske velat ha mina rosmönstade gardiner som inte funkade hos mig?! Söta kläder, tänk om man kunde göra sådana vuxenfynd också.. ;-)
Ha en härlig helg!!

♥ Fyra årstider sa...

Vad fin klänning..så söt med rosor.
Kram Lotta

Galleri MochB sa...

Vilka jättesöta klänningar du hittat. Loppis är nog bra :O) Ha en skön helg du också! Kram Mia

Unknown sa...

Vilken vacker bildkomposition, gillar den verkligen! Du är absolut konstnärlig. Har inte hörts med dej om helgen, hur det skulle bli, men vi får nu oväntat besök av J:s föräldrar, så en annan helg skulle passa oss bättre. Skulle vara roligt att ses ngt tag.
Kram!