tisdag 23 mars 2010

Spår i snön



Idag har jag varit ledig så jag har hunnit med en promenad ute i det härliga solskenet. Just nu längtar jag, och säkert många med mig, efter att snön skall smälta bort. Ett litet undantag då snön trots allt känns helt ok är nog soliga dagar som denna, då snön gnistrar i solskenet och det inte är alltför kallt. Jag hade även kameran med mig så jag passade på att ta några bilder på spår i snön och på isen. Visst ser bilden nästan ut som ett slags karta? Här har en och annan visst skidat på isen samt promenerat både med och utan hund.. 

Tusen tack för era snälla kommentarer! Jag blir så glad!
Kram Sanna

13 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Idag låg solen på och snön smälte iväg i små rännilar längs gatan.. sällan har grått smältvatten varit så vackert! För åh så jag längtar efter riktig vår!

Anonym sa...

Fin bild! Roligt med solsken! =) H:Minna. =)

moa sa...

hei sanna
herlig foto!
og så deilig med en promenad i solskinn...
her i oslo har det vært snøvær i dag...usj - nå ønsker jeg snart våren velkommen :0)
..fortsatt fin kveld
moaklem

Giovanna sa...

I just found your blog and I think it's lovely!

*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` ¤ Giovanna
www.bohomarket.blogspot.com

alegni sa...

fin bild!
varje dag när jag stiger upp önskar jag att snön skulle ha smält under natten, och hittills har jag blivit lika besviken varje gång, trots solskenet ;)
ha en fin onsdag!

Tigris Predikantan sa...

Där skulle jag inte våga sätta varken fot eller ... hand!*ler* Isen ser ... farlig ut!
:)

StrandviksVillan sa...

Grattis! Det blev ett tröstepris till dig!
Ann-Christine

Stina sa...

Så härlig bild.
Ja, nu säger de att det ska bli så väldans varmt. Det får vi allt se!;-)
Kram Stina

Lyckoslanten sa...

Ska länka till dig så jag inte missar någon av dina härliga bilder! Såg just några snöflingor dala ner här. Ha en skön kväll!

Tigris Predikantan sa...

Vad vore vi tröttisar om det inte fanns kaffe?
:)

Liljas Corner sa...

Visst är det fint med spår i snön, och på din bild ser det riktigt häftigt ut! Men nu får den nog ta och smälta bort, den där snön!

Ha det bra!
Kram/Nina

Vecka - Vecka sa...

Vilken häftig bild! Visst är det vackert med solen gnistrande i snön, men jag blev nog ändå så himla glad då jag fick den sista snön bortsopad (med lite milt våld..) från terrassen idag..

Ha en trevlig fortsättning på helgen!

Kram, Lotta

StrandviksVillan sa...

Hej igen! Fullt upp?
Hittar ingen mailadress till dig.
Väntar på att du ska maila mig din hemadress... :)