onsdag 10 mars 2010

Passionsblomma..



Nu har det varit flere dagar ljuvligt soligt väder. Sådant blir jag glad av, trots att jag sitter inne på jobbet största delen av dagarna. För någon vecka sedan så storstädade jag mitt klädskåp och har nu kännt för att köpa lite nya kläder till vår och sommar. Faktskt så har jag köpt allt möjligt nytt som jag kunde sätta lite fler bilder på i något skede. Denna trikoblus passa bra både till jeans och kjol. Jag tycker det är lite kul då kläder har olika namn som denna som heter "Pleasure flower top". Nu visar ju bilden inte så tydligt hur den ser ut, men ni ser ju i alla fall den fina blomapplikationen. :) Jag gillar också stora örhängen och dessa ringar med träpärlor är nog mina favoriter just nu. 

Denna vecka har jag förrästen fått höra både beröm på jobbet, några komplimanger och snälla ord som verkligen värmer mitt hjärta. Ja, detta att säga uppriktigt välmenande saker åt människor i vår omgivning skall vi absolut inte underskatta. Alltid krävs det inte så mycket för att göra någon annan glad.

Nu är det te och en bok som gäller för mig. Ha det bra alla söta som tittat in!
Kram Sanna

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det behövs inte alltid så mycket för att göra någon annan glad... det kan räcka tillexempel med något så litet som ett leende... eller fina ord..! Vi Ses! Ha det bra! H:Minna. =)

Anna-Malin sa...

du har så rätt. några vänliga ord betyder så mycket!
som dina inne hos mig, jag blir så glad!

//anna-malin

Unknown sa...

Fin blus och häftiga ringar! Blev lite dåligt med kontakten denna vecka, hade tänkt ringa, men dagarna går så snabbt....Imorgon har jag inget planerat eftermiddagen egentligen, men du har kanske planerat nåt? Kunde ju höras om nästa vecka och bestämma en dag!

Visst är det roligt med komplimanger, och du var alldeles säkert värd dem :-).

StrandviksVillan sa...

Den blusen fick gärna finnas i min garderob också :)
Härliga örhängen! Jag använder tyvärr sällan såna, har hellre armband och halsband.

Visst lyfter det en när man får komplimanger! Man borde slösa med såna själv :)
Ha det riktigt bra!

Fröken Fräken sa...

Det verkar ha varit en väldigt bra vecka för dig! Förra veckan var jag ut och åt lunch med en kollega, och han sa så snälla saker om mig och om jobbet jag gör, så det kan jag leva länge på! Nu måste jag bli bättre på att också berömma andra!

Tavlan hos mig är gjord av tyg som jag häftat fast bakom en gammal ram. Tyget är lite genomskinligt så man ser lite av tapetens färg lysa igenom.