fredag 2 oktober 2009

Virkad apa

Denna vecka har jag tillbringat flera kvällar med att virka framför tv:n då barnen somnat. Och tadaa- se vilken söt liten apa som blev färdig igår! Jag älskar Anne-Claire petits virkade djur och inspirationen till apan har jag hittat här. Senast jag virkat var väl någon gång i låg- eller högstadieåldern så det var ju en tid sedan sist.. Men övning ger färdighet eller hur.. *ler* Nu ska jag ta itu med apa nummer två så båda barnen får varsinn (eller så blir det en nalle,vi får se..).





Tack för era snälla kommentarer! Jag blir så otroligt glad!
Hoppas du som tittar in får en riktigt skön helg!
Kram, Sanna

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! =) Vilken fin apa det blev! =) Jag har just haft en cirka tolv timmars arbetsdag så nu tänkte jag krypa ner i varm säng med en bra tidning och bara slappa... =) Vi ses! Ha det så bra! kram.Minna

Unknown sa...

Wow, vilken fin apa! Jag är väldigt förtjust i virkade djur. Du virkar ju superbra, inte skulle man tro att det var så länge sen sist!

Ska se om jag orkar sticka lite ännu ikväll, har en liten tröja på G :-).

StrandviksVillan sa...

Vilken sötis, så duktig du är!
Jag kan varken sticka eller virka...

Ha en härlig helg,
A-C

alegni sa...

visst är det kul att virka!
jag har virkat över hundra mormorsrutor nu, men nu börjar det kännas i axlarna.
mmm, chokladen ser jättegod ut...
ha en trevlig lördagskväll!

Fröken Fräken sa...

Nej, en apa till! Den var ju helt underbar! Fast klart att det vore ju roligt att se hur mysig en nalle skulle kunna bli... Ha en mysig virkkväll!

Liljas Corner sa...

Va söööt!!! Och vilka fina skapelser det fanns bakom länken! Har du virkat apan helt på talang eller har du haft nåt mönster som hjälp? Jag har lust att virka någon slags bakelser, men jag måste nog hitta ett mönster först.

Hanna sa...

Tosi hieno ja suloinen apina! Olisipa energiaa väsätä jotain tuollaista.

Anonym sa...

Vilken fin apa du har virkat, du e ju jätte duktig!;)
Kram, J