lördag 7 mars 2009

Krans






När jag såg den här kransen i en inredningsaffär tänkte jag först att den kanske är lite för romantisk för vårt hem, men sedan då jag tittade närmare på den och på de fina pappersrosorna så föll jag pladask. :) Ha ett så skönt veckoslut alla fina kvinnor (för det är väl bara kvinnor som läser här skulle jag tro)! Imorgon är det internationella kvinnodagen. Ta hand om er! Kram

Nu lyckades jag visst få bort datumet från fotona, men själva bildinställningen är ännu fel (fotona är för smala).. Jag borde försöka läsa bruksanvisningen i något skede.. Kanske det inte bara är jag som aldrig tycks hinna med sånt. ;)


9 kommentarer:

Hanna sa...

Kaunis myös tuo kynttilälyhty. Näin jossain blogissa tuollaisen tai vastaavanlaisen maljakkona ja kaunis oli niinkin.

Vackrare vardag sa...

Tycker kransen är jättefin! Var har du hittat den? Lyktan är också jättefin! Också en sån skulle jag kunna tänka mig;)

Fina bilder du tar. Visst tar det sin lilla tid att lära sig en ny kamera! Jag hör också till dem som aldrig hinner läsa bruksanvisningarna ordentligt:)

Hoppas ni blivit friska nu!

StrandviksVillan sa...

Det kan väl inte bli för romantiskt, men absolut för "puttenuttigt" men den kransen är helt underbar tycker jag!
Likaså den där ljuslyktan, har sett liknande hos många.

Fin kvinnodag till dig med!

Sabina sa...

Den ger en känsla av sommaren dendär kransen. Ljuslyktan du visar är också jättefin!
Ha en skön söndag!
Kram S.

Hanna & Hugo sa...

Hej
Tack snälla du för kommentaren hos mig,det värmer så...
Din krans är bara så vacker, absolut inte för mycket.
Vilken fin blogg du har.
Ha en skön vecka kram Maria

Sanna sa...

Tack för alla snälla kommentarer! :D Lyktan har jag faktiskt köpt från Prisma (matbutik) och kransen har jag köpt från en liten inredningsaffär här nära (som jag inte kommer ihåg vad den heter).

Hanna sa...

Tack för din gulliga kommentar! Blev jätteglad :)

A home far away sa...

Kransen är ju jättefin pryder sin plats bra!

Ha en fin dag
Kram Gunilla i Singapore

Livingroom sa...

Hej,
tittar för första gången in hos dej. Kiva blogg du har. Även jag b or i södra finland så jag skall marchera in till Prisma/Sello ?? och hoppas hitta en lyckta.
Ha de så bra
-Lotta