fredag 20 mars 2009

Barnkläder




Dessa barnkläder från Lindex tycker jag att är söta och passar bra till våren (och sommaren). Det finns så mycket sommarkläder i butikerna just nu, men det känns ju inte riktigt aktuellt att köpa simbyxor och sommarklänningar ännu.. :) Jag längtar i alla fall mycket efter att få använda lite tunnare kläder. Dessutom är det ju så mycket enklare på våren och sommaren att åka iväg med barnen någonstans då man inte behöver klä så mycket extra kläder på dem. :)

Just nu känner jag mig ganska trött efter en lång arbetsvecka. Idag dammsög vi, bytte lakan, torkade damm och tvättade golven trots attt vi var trötta med sambon. Det är ju sedan så mycket härligare att njuta av veckoslutet då man inte genast känner att man borde städa eller något annat tråkigt. Fast jag tycker nog det är betydligt bättre att städa på torsdag istället för fredagkväll..

Nu ska jag stänga av datorn och koppla av med ett glas Alta Gloria (Rejäl Handel) rödvin och salta kex med pepparost.

Ha ett skönt veckoslut!

Inga kommentarer: