onsdag 2 mars 2011

Hello march


Gick igenom mina kläder under helgen, vek och plockade undan sådant som jag inte använder längre. Här i vårt nya sovrum har vi ett klädskåp med spegeldörrar som jag och sambon samsas om. I vår förra lägenhet hade vi egna skåp för våra kläder i korridoren i hallen och detta tyckte jag fungerade lite bättre än den klädförvaring vi har nu. Gillar inte riktigt skjutdörrarna i skåpet vi har nu och tycker att det finns för lite plats för våra kläder.Försökte lösa klädförvaringsproblemet genom att köpa en klädställning till sovrummet. Praktiskt och bra, trots att ställningen upptar endel plats i vårt lilla sovrum. 


Hörde denna låt helt nyligen på radion och blev genast på så gott humör. Bara måste dela med mig om ni inte har hört den redan: Love



Tack för era snälla kommentarer! Trevlig fortsättning på veckan!

Sanna

3 kommentarer:

Liljas Corner sa...

Jag och maken har ett och ett halvt klädskåp var, men jag har alltid irriterat mig på hur trångt det gemensamma skåpet är. Så för inte så länge sen kastade jag ut makens kläder, in i ett skåp i hallen istället, och det fungerar bra. Inte alls dumt med din klädställning, med den har man överblick över sina paltor, och så är det vackert också!

Hoppas du har en bra mars-dag! Nu ska jag lyssna på låten...

Lyckoslanten sa...

Det är alltid problem med klädförvaring, oberoende av hur mycket rum man har! Det där är en fin lösning! Jag skulle gärna samla mina rariteter på ett ställe.

Hoppas att våren har kommit till dig också! ♥

StrandviksVillan sa...

Så vackert med ställningen - och dom ljuvliga kläderna - och den fina spegeln!

Jag borde också ta och rensa i garderoben... en hel del tycks ha krympt... märkligt?!
Vi har faktiskt rätt stor garderob, men ändå för liten ;)

En trevlig helg till dig och dina!
kram, Ann-Christine