torsdag 17 mars 2011

Elephant shoes

Bild hämtad från www.livieandluca.com

Nu har ni fått se på mitt söndagsinlägg länge nog.. så nu är det dags för något annat. Idag blir det skoinspiration i form av elefantskor för små barnfötter. Såg dessa söta elefantskor och ja.. hur söta kan ett par skor vara egentligen?!.. 

Kommer inte att köpa skorna, men blev faktiskt inspirerad att köpa ett par lite billigare läderskor/sandaler och låta min pappa sy fast liknande elefanthuvuden av läder på dem. Visade faktiskt denna bild åt honom idag och han sa att han nog kunde försöka göra ett par liknande elefantapplikationer. Min pappa är otroligt duktig på att tillverka olika saker av läder, tex.västar, bälten, ryggsäckar, rosor etc. Skulle kunna visa en grej som han gjorde åt sonen till födelsedagspresent i ett inlägg framöver. Kanske kommer jag också att kunna visa er sedan hur min/pappas version av dessa söta skor blev..

Sanna

1 kommentar:

Anonym sa...

Faktiskt söta skor!H:Minna.