måndag 7 mars 2011


Vill tipsa er om dessa två böcker, Alltför nära och Utan ett ord, skrivna av den kanadensiska författaren Linwood Barclay. Böckerna är lättlästa med ett bra flyt i texten kryddat med en massa cliffhangers mot slutet av kapitlen som gör att man får svårt att lägga dem ifrån sig. Rekommenderas varmt åt er som gillar deckare. 
 Smått suddig bild idag, men det får duga.

Tipsa mig gärna om ni har läst någon bra deckare (eller någon annan bra bok för den delen). Har flere böcker som väntar på att läsas, men jag tar alltid emot tips på bra böcker.

Sanna

3 kommentarer:

Liljas Corner sa...

Vilken mysig kjol!
Jag blir lite mörkrädd av deckare, så på den fronten har jag inga tips att komma med...

StrandviksVillan sa...

Härlig bild!!

Själv har jag knappt alls läst några böcker de senaste åren... förutom trädgårdsböcker och kokböcker ;) Håller mig mest till snabblästa inredningstidningar jag :D

Lyckoslanten sa...

Camilla Läckbergs deckare är de enda jag har läst på sistone!
Så söt hon är dottern i sina klänning och gulligt när hon står på böckerna i fina kjolen! ♥