måndag 5 april 2010

Dagens..



Hej på er! Hoppas ni har haft en trevlig påsk! Vi har bara tagit det lugnt, umgåtts med släktingar och ätit gott. Idag hann jag och sambon också med att städa och tvätta vår bil i flere timmar (gud så mycket skräp där fanns, man skäms,haha..) Ikväll skall jag bara ta det lugnt. Sambon läser Stieg Larsson (ja han som inte brukar läsa så mycket böcker har blivit helt fast i Millenniumserien. Kul :) Själv skall jag se en stund på tv samt beställa foton som skall bli tavlor till fotokursens vårutställning. Här ovanför ser ni dagens paltor. :) Det blev inte så bra bilder då jag försökte fota mig själv (vill dessutom vara lite anonym så ansiktet får inte komma med). Gillar den här typen av kläder som är en blandning av tunika och klänning (perfekt då det täcker sådana problemområden som magen..) Jeansleggingsen är också favoriter just nu.



Den minsta filuren i vår familj gillar att klä sig i olika utstyrslar. Simdräkt och tyllkjol är favoriter just nu. :) Jag vet inte vad ni tycker, men jag tycker att bilden blev ganska häftig med bildmanipulering (använde 'coloured pencil').

Kram Sanna

6 kommentarer:

Liljas Corner sa...

En tunika helt i min stil! Gillar det rynkade livet.
Jag gillar också att mixtra med foton i photoshop, men tar mig sällan tid att göra det. Din bild ser fin ut.
Spännande med utställning! Hoppas du får en bra vecka!

Lyckoslanten sa...

Trevligt med dagens outfit tycker jag! dessutom är den där tunikan så fin och speciell, så jag kunde tänka mig en likadan! Kul med dotterns egna stil! Ha en fin början på veckan!

Anonym sa...

Fina bilder! =) Ha det bra! H:Minna. =)

Unknown sa...

Fin klädsel, och supersnyggt foto av A, gillar den stilen på bilder.
Vad sägs om vi redan skulle slå fast sen följande helg,
alltså 17:e eller 18:e, för det vill inte riktigt bli av med saker annars? Mitt förslag är att om vi skulle åka till Borgå om det är fint väder, eller sen träffas hos er eller oss om det är ruskigt? Sorry att vi är så dåliga på att hämta biljetterna, var dit förra veckan, och då var där stängt. Vi går dit idag, men bäst att höras per telefon vilka datum som passar!

Fröken Fräken sa...

Oja, tunikaklänning är myyycket praktiskt! Och snyggt också!
Duktigt av er att städa så, själv hade jag tänkt städa i förrådet men det blev visst att virka istället ;-D

StrandviksVillan sa...

Vilken jättefin tunika! Skulle gärna få finnas i min garderob också. Du ser ut att ha ljuvligt hår :)
Angående boken så ska jag berätta mera lite senare, tyvärr inte än :)

Ha det bra!