tisdag 28 april 2009

Sommarkläder




Idag har jag varit med Emil och köpt lite nya vår- och sommarkläder. Den här klänningen är så söt tycker jag. Det blir en och annan fest som Amanda kunde tänkas ha den på. :)




Jag tycker jeans är så snyggt och praktiskt. Emil valde själv dessa jeanshorts som är av en lite längre modell och jag tyckte han såg så söt ut då han provade dessa kläder i provhytten (det är inte så ofta han orkar med sådant..). :) Han börjar visst bli stor pojke nu för jag föreslog endel kläder som han absolut inte ville ha. Tidigare har han varit nöjd med de flesta kläder jag köpt åt honom.. :)






Jeanskjol, tunika och randig skjorta åt Amanda.

Denna t-skjorta köpte jag åt mig själv. Gillar spetsen i urringningen. Visst kan man väl hitta allt möjligt fint på h&m.. :)




Denna tunika/ klänning tänkte jag använda tillsammans med jeans. :)

Barnens klädskåp brukar jag gå igenom och städa regelbundet. Det är ju bara roligt då man samtidigt kan beundra alla söta barnkläder.. :) Så blev jag då påmind om att jag äntligen borde ta och städa mitt eget klädskåp. Det börjar bli dags att städa undan tröjorna och leta fram lite tunna vårkläder.. :)

Tack för alla kommentarer!! Kram på alla er som tittar in här på bloggen!


2 kommentarer:

Galleri MochB sa...

Visst är det härligt med nya vårfina kläder!

♥ Fyra årstider sa...

Å vad mycket fint..man vill ha så myclet nu.
Kram Lotta