måndag 9 augusti 2010

Time flies..


Semestern tog slut och nu är jag inne på min andra arbetsvecka. Har inte alls hunnit sitta vid datorn, därav inga inlägg eller kommentarer på mina favoritbloggar. Förutom jobb och dagis och diverse hushållssysslor har vi också bla. hunnit med barnkalas, cirkus och nöjesfält (under sista semesterveckan), glass och restaurangbesök på stan, kvällscykelutfärder, grilla hos goda vänner, luncha med arbetskompisar, sett på film och en massa fina blixtar under gårdagens åska samt städat lite i källarförrådet och sålt en massa gamla barnkläder på loppis med en kompis.


Nu då barnen äntligen ( ja, så kan det kännas vissa kvällar hur mycket man än älskar dem) sover så skall jag sätta mig en stund här i fåtöljen med en kopp te och en bok. 


Tack för era kommentarer! Ha en bra ny vecka allesammans!
Kram Sanna

5 kommentarer:

Pieni Lintu sa...

Kivoja kuvia - upeat ripset! Vau! ;)

StrandviksVillan sa...

Vilken skön bild från vardagsrummet, ser inbjudande ut!
Visst måste mammor få egen lugn tid en stund varje dag också :)

alegni sa...

den ser väldigt inbjudande ut den där fåtöljen. tänk att få sjunka ner i den varje kväll... mmm...

Liljas Corner sa...

Den där fåtöljen ser så skön ut! Varifrån är den? Jag är nämligen på jakt efter ett par sköna fåtöljer till vårt vardagsrum. Snälla säg att dom är från ikea och var billiga ;)
Fint kollage!

Fröken Fräken sa...

Ja, tiden bara rinner iväg, snart har man glömt att man alls har haft semester.. därför ska jag ta ut en semesterdag nästa vecka!! :-D
Och där ser jag ju "min" pläd också!