måndag 8 februari 2010

Helg i Stockholm

 


Hej på er som tittat in på min blogg! Har inte hunnit sitta vid datorn på en tid, men nu är jag tillbaka med lite bilder på några nya inköp som jag gjorde under helgen som jag tillbringade i Stockholm. Jag åkte nämligen med en kompis och hennes sambo till Stocholm över helgen för att hälsa på vår goda vän J och hennes sambo. Sambon blev hemma med barnen och jag fick njuta av en lyxig utan-barnen-helg med trevligt umgänge, singstar, god mat, shopping och lite festande. Tack för en underbar helg mina vänner!!

Postlådan av zink skall hängas upp ovanför skrivbordet liksom den nya svarta väggkalendern. Den är sådan att man själv kan välja något foto eller en bild på varje månad eller annars bara fixa till den lite efter smak. Jag tänkte lägga till lite svartvita fotografier och annars låta väggkalendern förbli ganska simpel. Tidningen Vakre hjem har jag länge välat köpa, men jag har inte sett att den skulle säljas i Finland, så nu passade jag på att köpa en då jag råkade få syn på ett nummer.

Ha en fin måndag och en bra ny vecka allesammans!
Tack för era kommentarer! Jag blir så glad!
Kram Sanna 

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fin postlåda och fin kalender! Trevligt om det var ett roligt veckoslut i Stockholm! =) Vi ses! Hälsningar:Minna =)

Anonym sa...

Det blev jätte fint med lådan och kalendern!;) O tack själv för ett jätte trevligt veckoslut!;) Kram!J

Galleri MochB sa...

Låter som en toppenhelg! Själv skall vi ut på en liknande inkommande men vi åker till vår egen huvudstad :O) Fina saker du köpte!
Kram Mia

StrandviksVillan sa...

Vilken snygg ställning!
Om man ändå tog sig iväg på nån sån resa... Skulle gärna åka bort med mannen över en helg också, men har nog kommit fram till att jag är för nojig över Lillebror (med mediciner och sånt) därför blir det inte av. Men säkert nån dag :)

Har själv en liknande kalender som man kan "designa" som man vill.

Vilken fin tidning, den tredje bilden är sååå vacker!

Ha det bra!
A-C