torsdag 19 februari 2009

Tamburen





Tidigare har jag ju redan visat lite bilder från vår lilla tambur, men nu tänkte jag visa lite fler glimtar därifrån då väggen är målad. Post-låda på väggen samt taklampan är nya.

Idag kom jag lite tidigare hem från jobbet och imorgon är jag ledig. Det ska bli härligt med ett förlängt veckoslut, trots att det blir mycket som ska göras då Emils födelsedagsfest är på lördagen. Vi kommer dessutom att ha festen uppdelat i två då vi har så många gäster och vår, i och för sig relativt rymliga trea, känns för liten om alla kommer samtidigt. Kram

10 kommentarer:

Liljas Corner sa...

Jag gillar att ni har kristallkrona i tamburen! Annars också ser det fint ut.

Khaled Hosseinis böcker verkar bra. Hmm, vad ska jag rekommendera.. Paulo Coelos böcker tycker jag om. Men annars läser jag mest lättlästa, gärna romantiska fantasyäventyr. Nu har jag beställt fyra böcker av Stephenie Meyer som börjar med boken twilight.

Lyx att få läsa böcker på jobbet!

Sanna sa...

Lilja's corner: Denna vecka var alltså ett undantag, normalt hinner man nog inte.. :) Jag har en bok av Paulo Coelo, kommer inte nu på vad den heter, men den handlar om en ung kvinna som försökt ta livet av sig själv och nu är på mentalsjukhus. Jag har försökt läsa den flere gången, men gillar inte riktigt boken.. Jag gillar speciellt böcker som som baserar sig på någon sann historia. Gillar ev deckare, tex liza marklund. nu efter monica aronssons avslöjanden om gömda så känner jag kanske att jag inte riktigt har lust att läsa hennes böcker.. Stephenie meyer har jag aldrig hört om, men ska kolla om det kunde vara något som jag kunde börja läsa. Tack för tipset!

Sanna sa...

lite skrivfel.. det skulle ju stå gillar även deckare. :)

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Hej! vad fint ni har i hallen!lampan är underbar och för att inte tala om den fina byrån under hatthyllan!kram och trevlig helg

Millas hem sa...

Lampan är supersöt!

Kram Camilla

Unknown sa...

Vad mysigt ni lagat! fin lampa!
Har inte orkat blogga/kommentera på länge, då vi varit sjuka igen.
Hoppas E har ett fint kalas, och gratulationer på födelsedagen från oss alla!

Anonym sa...

Tack för trevlig födelsedagsfest!God paj, goda kakor och allt var bra! Jag skickade lite bilder från festen till din e-post. Hälsningar:Minna

Sanna sa...

Tack för alla kommentarer! :)

Hanna sa...

Jättefint! Gillar dina detaljer och lampan är jättefin!

Lycka är ~ Onnea on sa...

Var har du hittat lampan? Är på jakt efter en liten takkrona och den där verkar söt.
~Marita