måndag 2 februari 2009

Nya jumprar





Amanda har struprörskatarr och har haft feber hela veckoslutet. Sambon har varit hemma med henne idag och kommer att vara det ännu i två dagar. Hon har varit riktigt trött och hängig och mestadels legat på soffan eller i sängen och vilat. Emil och jag var och simmade i simhallen igår och det var riktigt roligt! Jag har nu lovat honom att vi ska gå igen nästa veckoslut. Det såg så roligt ut då han "simmade" genom att göra simrörelser med armarna, men gå med fötterna på bottnen. Det behövs helt klart lite träning ännu.. :)

Lite shopping hann jag också med på veckoslutet. Jag köpte bl.a. dessa jumprar åt Emil. Tyvärr är bilderna lite otydliga.. Skjortan tänkte jag att han kunde använda på sitt 4-års kalas som är om några veckor. Jag tror att den kan passa bra med jeans. Nu ska jag läsa lite (har flera bra böcker på gång) och sedan gå och sova då jag är så trött.. Kram

Inga kommentarer: