tisdag 10 februari 2009

Medicinförvaring


Idag då jag kom hem från jobbet stod denna medicinlåda i köket och väntade! Sambon hade varit efter den åt mig, jippii! Vi har tidigare inte haft någon ordentlig medicinförvaring sedan vi tog bort ett medicinskåp i köket då vi satt in nya hyllor i ett skåp. En liten plåsterburk har vi också i badrummet och på den har jag visst satt en bild då jag visat lite bilder från vårt badrum. Ha det bra! Kram,

Tyvärr så är bilden lite mörk.
Det vill inte bli så bra bilder såhär på kvällen efter jobbet..Medicinlådan är vit om någon undrar.. :)

3 kommentarer:

Sabina sa...

Den var snygg! Och det behövs ju verkligen en förvaringsplats för alla plåster o dyl.
Kram S.

Millas hem sa...

Hej!

Vad snällt!
Tack så mycket för kommentaren hos mig!

Kram Camilla

matilda sa...

den är superfin, men vi har inte rum för någon stor medicinlåda någonstans så vi har bara en liten plåsterburk, men det funkar det också :)
ha en skön kväll!