söndag 15 maj 2011

Hortensia



 Hej på er! Det har inte blivit så mycket bloggande nu på sista tiden, men så kan det bli ibland. 
Idag visar jag er bilder på min nya fina blåa hortensia som jag köpte förra veckan. 
Jag har planterat lite blommor och sått frön på vår gård. Än så länge inte speciellt mycket att visa, men vi får hoppas det blir lite bilder därifrån längre fram på sommaren. :)
Det vita bordet i bakgrunden har jag fått av min mamma. 
Bordet som var ganska smutsigt och slitet fick ett nytt liv efter att jag tvättat och målat det. 
Nu passar det bra på vår terass att ha blommor på samt duka upp på då vi äter grillmat ute på gården.

Ha en bra söndag allesammans!
Sanna

3 kommentarer:

Fröken Tindra sa...

Hortensior är så himla vackra! Fint bord också.
Kram!

Anonym sa...

Fin blomma och fint vitt bord! H:Minna.

Unknown sa...

Blå hortensia är en av mina absoluta favoritblommor. Bordet är ju fint.
Kram!