fredag 27 maj 2011


Dagens filmtips: gå och se Oceans! Så vacker och rörande. Min kompis, som jag var och såg filmen med, sa också att hon blev positivt överraskad då hon inte hade väntat sig så mycket av filmen och tänkte att en naturfilm kanske är lite tråkig.. Trailer kan ni se här
Efter att ha sett filmen på bio idag blev jag inspirerad att ta några foton på väg hem (gick endel av vägen i stället för att ta bussen) Tycker det är så vackert och doftar så gott i naturen efter att det har regnat. 

Kram till dig som tittar in!
Sanna

2 kommentarer:

Lyckoslanten sa...

Den filmen ska jag köpa både till mig och nån son! Den tycks inte gå här just nu. Tack för tipset och jättefina bilder du tar! ♥

Liljas Corner sa...

Vacker trailer! Jag är så fashinerad av naturfilm - tänk så mycket arbete som ligger bakom! Men som lyckoslanten skrev här ovan så går den inte på bio här i trakten...
Jag tycker också det är härligt då det regnat. Här regnar det nu, men till eftermiddan har de lovat sol. Härligt.

Gillar armbandet som din pappa har gjort!
Hoppas ni har det trevligt på bröllopet!