lördag 16 april 2011

Saturday hat



Idag visar jag er några bilder på sonen och hans nya fina sommarhatt. Köpte den på Lindex och tycker att den skall bli så snygg till sommaren. Den sista bilden är det sonen själv som har "fixat". De små gubbarna heter Ninjago är riktigt poppis hos oss just nu. 


Ute är det härligt soligt väder. Skall ta med mig en kopp kaffe ut och sitta ute på trappan och se på då barnen och grannbarnen leker. Senare skall jag och sonen samt en kompis och hennes son gå på bio och se på den nya barnfilmen Ice Age Rio 3D samt bjuda hem lite gäster på kaffe samt mudcake med glass.
 
Sanna

3 kommentarer:

Lyckoslanten sa...

Gillar ditt förra inlägg och detta. Det känns fint att få ta del av nutida barns värld! Hatt är viktigt även om den är någon nummer för stor! Ha en skön helg! ♥

Linda sa...

Tuff hatt! Tror jag måste ta mig en sväng till Lindex - som tur gäller mitt shopstop inte barnen, hehe... :)

Stina sa...

Härliga bilder. Han passar bra i den där hatten.:-) Kram Stina