måndag 11 april 2011

Mirror, mirror..


Så var det då måndag igen efter en trevlig helg.. Fullt upp med barnkalas, sonens simskola samt min pappa som barnvakt då jag och sambon firade våra vänners 30-års födelsedag. Det blev inte så mycket sovande så igår var jag ganska trött, men det var det absolut värt! Inte så ofta vi går ut tillsammans nämligen (och så var det också kul att festa tillsammans med min syster och hennes fina vänner). 

Denna bild är från vårt sovrum. I spegeln ser man att ena väggen är ljusgrön (med lampa i samma färg). Så här såg väggarna i sovrummet ut då vi flyttade in, och trots att ljusgrönt egentligen känns ganska fräscht, så skall vi nog måla om i en annan färg bara vi hinner och orkar. Även lampan skall vi byta ut i något skede. Gillade min stora runda rispapperslampa från Ikea, men tyvärr hade den fått hål så jag var tvungen att slänga bort den. Ikea säljer inte denna modell mer, bara en mindre, så nu får jag försöka hitta någon annan fin (och hellst inte alltför dyr) lampa istället. 


Visst är hon väl söt dottern där hon beundrar sitt hår i spegeln? Hon hade lyckats kleta in ett tuggummi så jag var tvungen att klippa bort lite hår.. 

 Jag vill önska er alla som tittar in en bra ny vecka!
Sanna

1 kommentar:

alegni sa...

vilken massa fina bilder du laddat upp sedan mitt senaste besök!
dina barn är så rara, också sonen trots att han inte ser så glad ut när han måste modella för mamma ;)
önskar er allt gott och en skön vår!
kram