torsdag 6 maj 2010

Don't keep looking down sweetheart..


 

Look out to sea - it goes all the way to the sky.
Just look how far you can see...
You can see forever today...
 
-Daphne, Justine Picardie 
 
 
Hoppas ni inte är helt trötta på mina "ögonbilder" redan.. Tycker ögon är bland det vackraste i en människas ansikte. Fick muta sonen lite så att jag skulle få ta några bilder.. Sambon gick också motvilligt med på att jag fick ta en bild. :) 
 
Åh så glad jag blir för era snälla kommentarer!
Kram Sanna

8 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Såååå imponerande bilder!!
Förstår inte hur du klarat av att ta dom? Bra objektiv förstås - och mutor ;) Man ser ju till och med rummet spegla sig i ögat!

Lyckoslanten sa...

Helt otroligt skickligt fotat! Vackert! ♥

Anonym sa...

Fina Foton och fin dikt! =) Ha Ett Trevligt veckoslut!! H:Minna.

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Hej! Long time no see! Underbara bilder, ögar är ju själens spegel! Ha en fin helg vännen!

Vecka - Vecka sa...

Såå vackert! Får man fråga vad du har för kamera och tillbehör? Önskar så att jag hade tid att gå någon fotokurs..
Ha en skön helg!

Kram, Lotta

loveology sa...

wow, truly gorgeous dear!

Mila
x.

Janne sa...

Ååå fine bilder,,, de dårevippene da, hihi

Fiiin lørdag til deg,
Klemmer fra
Janne

alegni sa...

dina ögonbilder är SÅ fina! alltid!
ni har vackra ögon i er familj!