söndag 19 juni 2011

Glimpse into my weekend


    Idag blir det några bilder från min helg. 
Har haft både min mamma och min syster på besök hos oss. 
Vems liv är väl perfekt, men det gäller att fokusera på de fina stunderna i vardagen. 
Plättkalas, kramar, dominospel, mammas/momis goda broilersallad, rabarberpaj, utekväll med syster, bio med sonen (vi såg Kung Fu Panda2)...

 Mestadels regnigt, men visst blev det några glassar i solen också..

...samt både skratt och kramar. Dottern och finaste syster idag. 
Dottern:"Jag är din muster." 
Syster:"Nej det är jag som är din moster.".
Dottern: "Vi är bästa vänner!"
 Kul att du tittat in! Tack för era kommentarer!
Sanna

3 kommentarer:

Unknown sa...

Härliga bilder! Låter som en fin helg tycker jag. Fint sagt av A, och så fin bild på din syster och henne! Skulle nog verkligen kunna ta och ses snart :-)

Liljas Corner sa...

Låter och ser ut som en härlig helg <3
Kung Fu Panda väntar jag också på att få se. Vi har sett på filmen Valentines day ikväll. En helt trevlig romantisk komedi med en massa kändisar och bland annat en helt ljuvlig liten kille :)

Hoppas du får en fin midsommarvecka!

sister sa...

en härlig helg var det..tack kära sis <3<3<3