lördag 11 september 2010


Känner mig så glad. Inget extra egentligen, men vi njuter av en lugn och skön lördag. När barnen vaknar kl.7 så hinner man med mycket innan klockan är 12.. Ofta brukar jag sätta på barnprogram åt barnen och krypa tillbaka ner i sängen en stund eller ligga i sängen och läsa tidningen med en kopp kaffe, men idag hade jag haft en kompis övernatten (då vi hade filmkväll igår) så vi var tidigt vakna och åt morgonmål. Sambon är detta veckoslut på sina föräldrars stuga med några vänner så jag är ensam med barnen. Vi har nog alltmöjligt roligt program, bl.a. skall vi träffa min syster samt hälsa på hos min kompis och hennes barn. Hur ser din helg ut?


Om ni inte har sett den redan så kan jag tipsa er om en söt liten film som jag såg igår, 500 days of summer. Gillade speciellt filmens soundtrack som innehåller en massa fina låter. Gillar bl.a. denna  underbara låt av Regina Spektor. 

T r e v l i g t   v e c k o s l u t !


Sanna

8 kommentarer:

anana sa...

Moi,

laittaisitko minulle meiliä exanana(ät)gmail.com osoitteeseen. Jäi kiinnostamaan viimeisin kommenttisi blogiini ja haluaisin kysellä hieman vinkkejä.

Lyckoslanten sa...

Härligt! Så trevligt med er unga bloggerskor som håller en up to date. Men å andra sidan när man har barn i din ålder (fniss) är man rätt up to date. Har då aldrig blivit kallad för stenålders! ;o) Jo, jag ska se den filmen! Ha det så skönt i helgen! ♥

Anonym sa...

Tack För Senast! Det var en Bra Film! Vi Ses Igen! H:Minna.

Vecka - Vecka sa...

Låter som en skön helg!
Själv bara syr och syr jag.. Ska bli riktigt skönt att marknaden är nästa helg och sen blir det en renoveringshelg efter det. Utan symaskiner (kanske) Länge sen vi renoverade något..

kram, Lotta

Liljas Corner sa...

Den filmen är ljuvlig <3
Jag älskar låten som du citerade i förra inlägget, den är så fin...

Denna helg har vi inte haft något planerat program, men det blev middag med goda vänner på en restaurang samt film hos oss efteråt. Sen har vi städat, höstpyntat och fixat lite grejer i vardagsrummet, så nu är det igen skönt att krypa upp i soffan och ta det lugnt. Nu myser jag under ett täcke med hundarna och datorn, men så småningom ska jag ge mig iväg på ett zumbapass för dagens motionsinsats.

Ha en skön dag!

mariaemb. sa...

Lät som ni skulle få en riktigt mysig helg, du och barnen! Tack för filmtipset!

Tack snälla du. Kul om du gillar min stil! :)

Ha en riktigt fin vecka!
Kram Maria

kjersti sa...

Hei:)

Høres ut som en deilig helg:)
Skjønne bilder...

Tusent takk for fine ordene
du la igjen hos meg, veldig koselig å lese:)

Klem fra meg

mymlan (sister) sa...

Awww :) igen såå fina bilder <3 tycker bäst om sista i kollaget :D puss ti er alla :)