fredag 18 juni 2010

Vimplar


Idag har vi varit hos sambons syster och hennes sambo och hälsat på i deras fina hem. Vi har ätit en massa god grillmat, umgåtts och barnen har bl.a. åkt traktor. Att åka traktor och att dessutom få gräva lite med grävskopan är något som nästan går att jämföra med tivoli för stadsbarn... ;D


Visst skulle det vara härligt med en egen gård, men jag inser nog att det kräver mycket jobb också. Nu försöker jag istället att komma ihåg att vattna blommorna ute på vår balkong.. Vimplarna bidrar också med lite sommarkänsla. Eftersom jag inte är speciellt bra på att sy så har jag beställt vimplarna från superskickliga Lotta med bloggen Lottaspace. Jag har också beställt vimplarna som jag har i barnens rum av henne och har varit supernöjd med dem. 



Ute på vår balkong hänger också denna gamla stormlykta som är ett relativt nytt loppisfynd.

Jag vill önska er alla en riktigt skön helg!

Kram, Sanna

4 kommentarer:

Unknown sa...

Så fina vimplar!
Kikar in och önskar dig en underbar helg:)
kram Annaleena

Anonym sa...

Hej! =) Fina vimplar och stormlyktan känner jag igen. Ha ett trevligt Veckoslut och trevlig vecka på l....! =) H:Minna

Vecka - Vecka sa...

Vad mysigt det ser ut! Roligt att se!

StrandviksVillan sa...

Så fina vimplar!
Jag gjorde också såna till uteplatsen häromdagen. Ska väl visa så fort resten av altanen är uppiffad ;)

Trevlig helg!