fredag 28 november 2008

Länktips




Jag vill tipsa om denna fina sida med Mari Erikssons otroligt vackra fotografier: http://www.marifotografi.com/home.html

Hennes otroligt vackra bilder kan man se i många svenska inredningstidningar. Jag beundrade senast hennes fina bilder i nyaste Allt i hemmet.

Jag har varit ganska trött ett par dagar då Amanda har hållit mig vaken mycket på nätterna (fast förra natten var väl helt ok). Igår reserverade jag flygbiljetter till Stockholm till min kompis Jessica som bor där. Jag åker dit om ca en vecka och ser fram emot att få träffa min kompis. Kanske jag hittar några fina julklappar där. Det ska också bli härligt att få vara ett helt veckoslut ensam utan barnen. Ha ett så skönt veckoslut. :)

4 kommentarer:

A home far away sa...

Låter härligt med vuxentid, det behöver man ibland:-

Ha en fin adventshelg
Kram Gunilla i Singapore

Livet på Sjögård sa...

Oj, det var verkligen fina bilder hon hade!
Tycker oxo det låter skönt att du har möjligt att åka bort ett tag :)

Ha ett skönt veckoslut!

Sanna sa...

Tack för era kommentarer! :) Jag har faktiskt inte varit längre än en natt ifrån mina barn (den äldsta är ju nu 3,5 år). Jag ser därför verkligen fram emot min Stockholms-weekend! :)
kram

Sanna sa...

Äsch det blev ju lite fel då jag skrev en natt, ett dygn blir det ju..= verkligen på tiden att åka bort själv alltså. :)