fredag 22 juli 2011

Lazy days..


Lata sommardagar på stranden, hemma, på stan.. Kommer knappt ihåg vilken dag det är... Nu håller sambon på att måla dotterns rum så ni får snart se bilder på hur det blev. Vi har också varit till Nådendal och Muminvärlden tillsammans med vänner och deras barn. Skall visa några bilder från den resan också. Några bilder från Nådendal ser ni även i detta inlägg.

Jag har inte lär mig använda actions på photoshop, men skulle definiivt villa läa mig. Nu blev det en massa bilder som jag har i en bildcommunity Instagram som jag hittat via min iPhone. Det finns så mycket fina bilder där tagna a människor från hela världen så man kan inte annat än facineras. Alltid kul att se hurdana bilder andra gillar. Har hållit på att deleta någon bild som sedan flere gillat.. Kommer inte att övergå till sådana här fyrkantiga bilder utan nästa inlägg blir säkert igen bilder från min Nikon.

Blev så glad och rörd idag då jag såg att en blogg, Sadie Olive, som jag följt uppdaterat med ett alldeles underbart inlägg som fick tårarna att svämma över.. Bloggerskan och hennes man har väntat i 10 år (var det väl?) på att få adoptera och nu äntligen har de fått en söt liten son. Så blir jag alltid lika förvånad då någon gillar samma saker som en själv.. :) Låten Warm Whispers som spelar på bloggen är så vacker och den har jag börjat gilla via bloggen, men nu hade hon lagt till två låtar som jag gillar och inte tror att är speciellt populära.. Har faktiskt länkat någon gång till just de två: Heartbeat och One voice, men nu förstår jag precis varför hon lagt till just de två låtarna.. Jose Gonzales Heartbeat räknar jag faktiskt som min och dotterns låt (fastnade för den då jag väntade henne, med sonen hade jag en annan favorit).


Ha det bra i värmen och tusen tack för era kommentarer! Blir så glad! 
Nu åker vi till stranden. Det är två muminsimringar som används flitigt nu i sommarvärmen.. :)

Sanna

1 kommentar:

Unknown sa...

Härliga bilder!